F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW
Kenapa ? :'(
Hello ebelibadi :* . Dah makan . sihat tak ? ouh okay Allhamdulilah sihat . Enum sakit kepala sikit . Lahai memikirkan pasal EX ni ! eh apesal ak kena pikir pasal dia ? Bukan laa , dia ajak getback . Hmm :/ Enum tanak . Tanak di sakiti , dia pernah cakap dia menyesal pernah kenal enum :( hmm 

Kenapa dia dtg time Enum nak Move on  ? knpa ? Ya Allah Enum tak larat nak tempuhi , Enum nak fokus kat PMR je skrang , FINE memang Enum syg gila gila dia . Tapi hati ni dah Enum ltak password *Ecece siap letak password  AK ni  BTW . Lepas PMR kot password ni dapat terbuka . HaHaHaHa kay lawak ! :(  

Assalamualaikum awak , awak bukan saya tanak trima awak . Tapi skrang sy nak FOKUS kat PMR je . Bukan apa , hati kita tak sanggup nk trima awak skrang . Sy masih ingat apa y awak buad dkat sy haritu . Okey sya Maafkan awak tapi ...... Hati saya masih luka . Try awak mengetuk paku pada dinding time awak marah ? and then awak buang balik . See ada bekas kan ? macam tulah hati saya . *ayat berbelit ? yes i know that . HewHewHew :)  Kalau ada jodoh adalah :D Siapa kata saya tak rindu awak ? Hmm rindu dgn suasana y dulu kay ! tapi saya tak tahu perasaan dan suasana itu akan kembali atau tidak . Kita di pertemukan kerana takdir Allah dan kita berpisah krana Allah . Sya bahagia dgn awak dahulu . Terlalu bahagia , Tapi syg pengorbanan saya untuk awak , Awak tak hargai pun kan ? hmm :( Saya selalu tersenyum dgn kebhagian awak walaupun hati ini terlalu sakit untuk diucapkan . Di sekolah saya akan senyum tapi percayalah senyuman dan ketawa sy itu hanya FAKE di depan Awak  , Saya tak sanggup untuk menangis perkara yg telah berlaku . so mohon maafkan saya please , bagi saya masa hingga Hujung tahun ? Andai kita ada jodoh percayalah ia tak kemana Doakan saya straight A in PMR and kbahagian saya kay ?  :) 
Panjang gila ayat saya . Bersastera la pulak Enum malam- 2 ni , So kbye and goodnight :*

Ehem Miss You Ex :* 


0 comment[s] | back to top